"Sumulaakso oli minulle rakas paikka, mutta minun oli mahdotonta ajatella elämistä täällä. Perinteet, velvoitteet ja suvun pahat ämmät pitivät minut poissa."
Elsa tahtoo irti sukunsa kahleista ja on ottanut oman suunnan elämälleen. Kartanossa alkaa kuitenkin uudet tuulet puhaltaa ja Elsakin huomaa pian olevansa menossa mukana. Mikäpä siinä kun komea Sander saa puntin tutisemaan.
Jotenkin nyt ei ollut parasta Lehtistä tämä. Viihdyttävää kuitenkin edelleen. Toivon tarinalle jatkoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti