"Greta tiesi, että edessä oli vielä paljon kestettävää, muun muassa muiden ihmisten seura, ja sitä jatkuisi pitkään."
Greta on onnettomuuden seurauksena menettänyt muistinsa eikä se ole palannut reilun 20 vuoden aikana. Hän päättää viettää joulua vanhassa kotitalossaan sukulaisten kanssa, palaavatko muistot tutussa paikassa?
Jälleen seikkailtiin menneisyydessä. Mielenkiintoinen tarina, mutta en oikein saanut tähän kosketuspintaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti